Sv: Dine aller beste London-tips
Shopping er glimrende på Kensington High street, der er alle de samme butikkene som på Oxford street, men i litt mindre størrelse, og litt færre mennesker, og det er virkelig hyggelig i gatene, og du kan bevege deg mot Kensington palace og Hyde Park. I tillegg ligger jo Harrods i Kensington, og der bør man innom i matavdelingen. Det er så lekkert, og man kan jo ta lunsjen der også - det er flere små serveringssteder inne i mathallen.
Afternoon tea på Fortnum and Mason er utrolig engelsk og en veldig fin opplevelse. Jeg har hatt med meg masse språkskoleunger på afternoon tea, og de har elsket det alle sammen.
Fortnum&Mason ligger på 181 Picadilly.

Hvis dere liker bok-shopping, så er det en vidunderlig diger bokahandel, med flere restauranter, også på Picadilly. Waterstones er et av ynlingsstedene mine når jeg er i London.
I Regent street ligger Hamleys lekebutikk, det er vel 5/6 etasjer med leker. Inne bak Regent steet, ligger SoHo, her er det litt yngre butikker, og en del vintage butikker, litt smalere gater og veldig ok å tusle rundt.
Mdm Tussauds er ikke så veldig spennende, det tar minst en halv dag med køståing, køgåingog det er uforholdsmessig dyrt, men det er min høyst private mening.
Windsor er koselig, Camden marked er koselig, British museum er fantastisk.
Å få med seg en musical, hvis man liker sånt er flott, det er en billig billett kiosk på Leichester square, der man kan være utrolig heldig og få billetter til dagens forestillinger for veldig mye mindre penger enn andre steder.
Passene legger du igjen i safen på hotellt, hold visakort og kontanter fra hverandre når du er ute og går, og pass på at du har oversikt over veska i trengselen av og på t-banen.
Gled deg!