Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dine aller beste London-tips

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-10, 20:09   #1
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dine aller beste London-tips

Jeg må nesten abbonener jeg og siden jeg skal ta med meg 15 åringen på jentetur til London i juni. Når reiser dere?

Jentungen har et stort ønske om London dungeon så det må vi nesten. JAck the ripper walk er også et stort ønske som må oppfylles. London eye oppfyller jeg ikke.

Gammel 07-04-10, 20:29   #2
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dine aller beste London-tips

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg må nesten abbonener jeg og siden jeg skal ta med meg 15 åringen på jentetur til London i juni. Når reiser dere?

Jentungen har et stort ønske om London dungeon så det må vi nesten. JAck the ripper walk er også et stort ønske som må oppfylles. London eye oppfyller jeg ikke.

Vi reiser 3.-6.juni. Sitter på booking.com og sjekker hotell nå. Billig og sentralt, eller litt dyrer og sentralt.....hm...., 3 netter, hvor ofte er jeg ute og reiser liksom, og når jeg ser hvor mye bedre hotell vi kan få for en tusing mer, men samtidig en tusing mindre til shopping, tenke, tenke...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.