Sv: Markedsplassen
rine: Nei, jeg prøvde meg en periode som aktiv sammen med Pedagogene, og der telte ikke innleggene. Prøver ellers å gjøre meg kjent med andre deler av forumet, og har helt klart funnet mine underforum som jeg tar turen innom, og skravleforumet er så absolutt ikke en del av det, for der føler jeg meg bare bortkommen ...
Og det er ikke det at markedsplassen er så kjempeviktig for meg. Jeg syntes markedsplassen var en artig del av forumet å være innom da jeg hadde tilgang til det, og jeg syntes det var kjipt å miste tilgangen til det da jeg gjorde det. Ikke fordi jeg er så veldig ivrig på å selge ting, men fordi det ofte lå ting der som jeg kunne være interessert i å kjøpe. Og fordi jeg generelt liker å titte på hva folk selger. Og jada, vi har alltids finn, men det var ikke det som var saken her.
Vet hva som gjelder for å bli godtatt som aktiv bruker, spørsmålet i denne tråden går vel mer på hvorfor det må være så vanskelig, for noen, å bli godkjent som aktiv bruker. Og ja, jeg vet, du sier det om og om igjen, safran, det er opp til hver enkelt å gjøre noe med det. Sa ikke at det ikke var det.
|