|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Markedsplassenrine: Nei, jeg prøvde meg en periode som aktiv sammen med Pedagogene, og der telte ikke innleggene. Prøver ellers å gjøre meg kjent med andre deler av forumet, og har helt klart funnet mine underforum som jeg tar turen innom, og skravleforumet er så absolutt ikke en del av det, for der føler jeg meg bare bortkommen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
flisespikker
|
![]() Sv: Markedsplassen
Jo, det gjør de vel, men jeg tror kanskje innleggene ikke teller med i innleggstallet? (Jeg burde vel vite sånt, og ikke spørre, men det er nå så.
![]() |
#64 |
Ekvilist
|
![]() Sv: MarkedsplassenVar det ikke å snakk om å starte et nytt lukket underforum under klubbsonen en gang? For de som ikke kommer inn på markedsplassen. "Felles trøst, felles skjebne."
![]() |
#65 |
frakoblet
|
Takk for opplysningen.
![]() |
#67 |
flisespikker
|
Jeg husker i alle fall at en eller annen ikke så veldig aktiv bruker en gang foreslo en egen medlemssalong for dem som hadde veldig få innlegg. Forslaget kokte bort i kål da den aktuelle brukeren etter hvert ikke var så veldig lite aktiv lenger.
![]() |
#68 |
frakoblet
|
![]() |
#74 |
|
|
![]() |
![]() |