Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

PompDeluxe, kjenner jeg er så irritert

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-10, 23:47   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

PompDeluxe, kjenner jeg er så irritert

Og jeg blir mer og mer irritert.
Jeg freser ut her, bare fordi jeg sitter og irriterer meg.

Jeg bestilte klær, for flere tusen kroner. Først en gang, da var leveringstiden lang, det sto på nettsiden så det var greit.

Så bestilte jeg igjen, også denne gangen for mye penger.
7 april får jeg mail om at varene mine er sendt, jeg får sporingsnummer også sånn at jeg kan følge pakken.

Jeg følger og følger, men får bare samme beskjed hver gang. "ingen pakke mottatt", datert den 7.ende.

Synes dette var rart og gikk innom posten i dag for å høre om det var noe feil, pakka burde da ha kommet.

Damen sjekker og kan fortelle meg at "ingen pakke mottatt" i dette tilfelle betyr at posten ikke har mottatt noen pakke fra PompDeluxe ennå. Altså, de har ikke sendt pakken den dagen de sier de har gjort det.

Jeg blir irritert, sender en mail til dem og lurer på hva dette er for rot. Hvor er pakken min og hvorfor får jeg mail om at den er sendt når den tydeligvis ikke er det. Jeg forhåndsbetalte ellers hadde jeg bare gitt F.

Jeg sendte mail halv tolv, men får ikke noe svar fra dem. Telefonnummer finner jeg heller ikke.

Så i kveld sjekker jeg nummeret en gang til, bare for moro skyld, sporingsnummeret altså.
Da står det plutselig. "Sendingen er innlevert og videresendt 14.04.2010 klokken 14:42.

For meg virker det som at de
*har ikke sendt pakken min selv om de påsto det
*svarer ikke på mail, men leser den
*løper på posten og sender pakken etter å ha mottatt mailen min

Og jeg biter på og blir møkkirritert. Sånn service liker jeg ikke. De har fått sine siste kroner fra meg.

Sånn.

Nå fikk jeg skrevet av meg litt av sinnet, gitt dem den dårlige reklamen de fortjente, så nå kan jeg legge meg.

:leggeseg:

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.