Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er dette muskuløst?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-10, 15:41   #28
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette muskuløst?

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Jeg kan godt svare, selv om jeg er på linje med Milfrid. Jeg reagerer aldeles ikke på spørsmålet, for det må være lov å diskutere hva som er muskuløst eller ikke - men på karakteriseringen.

Det ser ut som om jeg har muskler, ja, til tross for at jeg veier under 50 kg. Jeg dog aldri fronte meg selv som noenting, heller ikke muskuløs. Hovedårsaken er at det stemmer ikke - det er omtrent ikke saft i overarmene i det hele tatt for tiden. Saken er at armene er tydelig definerte, og jeg har spilt mye piano og fått sterke underarmer. Et par runder på romaskin, så viser det tydelig på biceps. Den gang jeg iførte meg brudekjole, fikk jeg mange kommentarer på de muskuløse armene mine...de skulle bare visst.

Men årsaken er som sagt at jeg har lite underhudsfett, ok på deler av kroppen, ikke så ok feks i ansiktet. Heller ikke ok å fryse i langbukse på en sommerdag.

Jeg er helt enig jeg altså. Jeg er selv litt overvektig og ikke noe glansbilde. Og jeg sier heller ikke at jeg er muskuløs eller atletisk.

Jeg kan også bli litt oppgitt over de som er som meg, som skal ha det til at det er kjempeflott å være "frodig" osv. Man er ofte i mindre bra fysisk form og helsemessig ikke på topp, som lett overvektig. Greit nok, så ønsker man se det lyse og fokusere på det positive, men man trenger likevel ikke si at det er supert og vinkle det som noe man bør trakte etter. Det blir litt det samme. Jeg kjenner at jeg ikke klarer ta meg nær av slike oppslag egentlig. Rumpa til Oprah og hun Ghost-whisperer-dama har jo vært mye diskutert, og selv om de er flatterende i forhold til min, så kjenner jeg at jeg ikke bryr meg altfor mye. Media fremstiller jo kropp veldig merkelig og tidvis urealistisk, kun for å få oppslag.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.