Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hunterstøvler raidet på Smart Club

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-10, 23:10   #1
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Hunterstøvler raidet på Smart Club

Morsom sak (synes jeg) i DN i dag: "Støvler sporløst borte". Smart Club hadde fått inn et parti Hunterstøvler og annonserte dem til en pris som ligger 400,- lavere enn feks Lille Vinkel. En person kom og kjøpte 1800 par, kjørte bort i lastebil. "Lille Vinkel skal ifølge Coop være deres hovedmistenkte i oppkjøpet." Og slik fortsetter det.

Les mer her: http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article1891469.ece

Uavhengig av hva som har skjedd her, er det vel slik at spesialforretninger ikke er så fornøyde med at de store kjedene grabber til seg store partier (av etterspurte varer med begrenset tilgang i innkjøp) og selger dem billig. Hva tror du har skjedd? Og blir Hunterstøvlene dine (om du har eller ikke) litt kjipere å gå med dersom Coop/Smart Club kaster dem etter gud og hvermannsen?

Ang. hva som har skjedd syns jeg det ville vært morsomt om plottet gikk på at Smart Club selv hadde stuntet dette for å øke oppmerksomheten om sine lave priser på kvalitetsvarer, og at lastebilen kjører rett tilbake til lageret deres for salg på nytt.

Jeg liker å tro at jeg i teorien ville være upåvirket av noe slikt, men er ikke sikker på om det ville vært tilfelle i praksis. Får ikke testet det så ofte, har ikke så mye dyrt. Har feks ikke Hunter fordi jeg synes de er dyre.

Sist redigert av valborg : 04-05-10 kl 23:12. Årsak: skrivefeil
valborg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.