Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ved evt. streik i barnehage

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-10, 23:35   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ved evt. streik i bhg.

Gjelder dette bare kommunale barnehager? Ved en evnt streik så har vi heldigvis besteforeldre som kan innkalles og fraktes hit, som stiller opp hvis sånne uordinære ting skulle dukke opp, men det blir litt kabal om det skal vare lenge. Må jo evnt. ta ut noen feriedager og avspasering. Mannen kan ikke ha med unger på jobb, jeg kan evnt. ha med en DS-spillende 6-åring på jobb. 3-åringen kan jeg ikke ha med, han krever for mye til at jeg får gjort noe.

Tror jeg ville forsøkt å fått til en bytteordning med 2-3 andre foreldre evnt. sånn at vi slapp å ta så mange fridager. Tar heller en dag med 5-6 barn, så får jeg andre til å ta mine to andre dager.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.