Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-10, 23:38   #11
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Jeg hadde nok aldri selv lagt merke til om noen hadde laget/ lagde riper i lakken på bilen vår. Jeg har desverre aldri ofret lakken et blikk. Men det er jo helt utrolig at hun bare bagatelliserer skaden når du så direkte påpeker skaden hun har påført bilen din. Jeg blir nesten litt flau på hennes vegne. Jeg hadde i allefall blitt meget ydmyk i en slik situasjon.

Akkurat nå er jeg bare så utrolig lei all snakk om billakk. Samboer har vært borte noen uker og han er helt i sjokk over hvor mange riper jeg har påført lakken(?) mens han har vært borte. Innad i et parforhold synes jeg det er utrolig smålig å begynne og krangle og diskutere noen riper og hakk i lakken.

Jeg ble også ganske nysgjerrig på hvem denne c- kjendisen er..... Men det er jo absolutt ikke pent å henge henne ut med navn på et åpent forum da.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.