Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?
Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.
Ja faktisk!
Det har skjedd flere ganger i pintrange parkeringshus i Trondheim at jeg har ålet meg, blitt støvete og svart etter å ha presset meg mellom skitne biler og vi har også brukt bakdøra på bilen for å komme inn alle sammen. Sånn er det. Jeg ødelegger ikke verdier for mange tusen bare fordi det er trangt altså. Det får være grenser.
Da jeg var gravid sleit jeg litt med å komme inn noen ganger og da fikk jeg hjelp fra en annen en gang til å rygge ut bilen slik at jeg skulle klare å komme meg inn.
Jeg er villig til ganske mye for å ikke ødelegge andres eiendom altså.
Det er heller ikke mye plass å vinne på å skubbe borti andres biler framfor å forsiktig holde et stykke tøy, eller jakka si i mellom for å ikke lage riper.
Med godvilje går det meste.
Innser at du er mye snillere og mer tolmodig enn meg!
Jeg hadde nok også krabbet gjennom bakdøra som siste utvei, men da hadde jeg vel også vært bortimot istand til å drepe vedkommende som eide bilen ved siden av.
Godt jeg bo på landet og svært sjelden behøver å forholde meg til sånt. Det hadde tatt livet av meg 
Jeg er foresten ikke noen ond kjærring som med vilje riper opp biler, men ja, det har skjedd, som hendelig uhell og nei, jeg legger ikke igjen lapp med navn og nr. Jeg har også fått ripet opp vår bil, uten å finne noen lapp med navn og nr så helt alene om å synes dette er en ikke så stor sak er jeg vel ikke..
I HI tilfelle hadde jeg aldri brukt så mye energi på å jakte opp og forsure forholde til en av foreldrene i banehagen. Men vi har alle forskjellig syn på hva som er riktig å gjøre. Jeg blir sint på klineparkerere