Sv: Henter du barna i tide?
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Jeg er selvfølgelig helt enig i at noen burde tenke seg om og lære seg å puste med magen, jeg er bare ikke enig i at man kan se hvem de er bare på hente/bringe-situasjonen i barnehagen. Er bare det jeg prøver å krangle gjennom. 
Men det er det vel heller ingen som har sagt. Er jeg virkelig så dårlig til å uttrykke meg, eller leser dere ikke innleggene mine ordentlig?
Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.
Jeg satt også med samme oppfatning som aC, nemlig at Majsa dro disse konklusjonenen utfra hvem som hentet i siste liten med handsfree på øret og Toro på kjøkkenet (hvordan man enn kan vite det). Hvis det var en generell betraktning om at Dårlige Foreldre er Dårlige Foreldre, så er det jo vanskelig å være uenig i det.
Jeg har hverken trukket konklusjoner utfra kun de eksemplene du nevner her eller snakket generelt om hva som gjør foreldre til Dårlige Foreldre. Men jeg tror ikke jeg orker å prøve å formulere det jeg mener på flere måter, så du/dere får bare misforstå i vei. Jeg er litt åppjitt nå, for det vris og vendes litt i overkant mye her.