Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff skarp tunge. Tenker du formulering når du skriver her inne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-10, 22:49   #11
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff skarp tunge. Tenker du formulering når du skriver her inne?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hvis det der ikke var ironi så elsker jeg deg Interference, for det gjør jeg og, og blir gjort narr av på jobb pga det.

Hæ? Gjort narr av?
Men i alle dager da. Nei det er ikke ironi, jeg handler helst i butikker jeg kjenner, slik at jeg kan skrive handlelisten etter hvordan varene er plassert. Jeg hater å måtte løpe på kryss og tvers gjennom butikken flere ganger for å alikevel ende opp med å mangle noe jeg trengte. Det er helt supert når ting står listet opp etter rekkefølge når vi går gjennom butikken.
Mannen er heldigvis akkurat lik meg der.

Jeg kan elske deg litt tilbake jeg Hondacrv, jeg liker organisert og lister og sånn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.