Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-10, 15:55   #13
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?

Jeg blir uvel av å bruke for mye penger. Jeg kjøper sjelden ting som koster mer enn 500 kr hvis jeg by-handler og da må jeg som deg hjem og legge meg litt og ha vondt i sjelen. På ferie blir jeg som oftest helt lamslått av utvalget og av eventuelle økonomiske senvirkninger (selv om det er nøye regning ut), så jeg shopper rett og slett ikke mye. Hvis jeg skal ta en svipptur for å handle, så må jeg mentalt vinkle det sånn at jeg sparer mye på å handle det der. Da kan jeg bruke mer, men sjelden mer enn et par tusen. Da blir jeg sliten i Visa-kortet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.