|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Jeg blir uvel av å bruke for mye penger. Jeg kjøper sjelden ting som koster mer enn 500 kr hvis jeg by-handler og da må jeg som deg hjem og legge meg litt og ha vondt i sjelen. På ferie blir jeg som oftest helt lamslått av utvalget og av eventuelle økonomiske senvirkninger (selv om det er nøye regning ut), så jeg shopper rett og slett ikke mye. Hvis jeg skal ta en svipptur for å handle, så må jeg mentalt vinkle det sånn at jeg sparer mye på å handle det der. Da kan jeg bruke mer, men sjelden mer enn et par tusen. Da blir jeg sliten i Visa-kortet.
|
|
|
#42 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?
|
|
|
#44 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Det tar jo ikke lang tid med undergrund til Camden. Men jeg vet ikke om det er markedsdag der hver dag. Men det er i allefall mye goth og skatestæsj der.
|
|
|
#45 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Jeg har mer enn tre kåper, ja, men ser ikke hvorfor man absolutt skal ha det. Jeg har det fordi jeg liker å variere på hva jeg har på meg høst/vinter. I snitt kjøper jeg vel en kåpe i året, kanskje litt mindre, men fordi jeg har ganske god peil på hva som passer meg og er noget konservativ i stilen så varer de i mange år.
|
|
|
#48 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Hvis man ofte går i kåpe, skjønner jeg godt at man "trenger" tre kåper. (Jeg har ingen kåper, jeg går alltid i (evt. uten) jakke, og jeg kunne godt tenke meg flere jakker enn jeg har, til ulike typer vær og ulike typer antrekk.) Men alle trenger naturligvis ikke tre kåper.
|
|
|
#49 |
|
Drømmer
|
Fordi jeg er enig med Blondie. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Åhnei. Nå så jeg på hjemmesiden til LTS også. |
|
|
|
#51 |
|
Eklektisk
|
Er det så snålt å gå med kåpe, altså? |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Spørs litt på hva du skal ha og hvorfor du kjøper det. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du burde ihvertfall stikke innom og prøve, så er det lettere å bestille over nett en annen gang. De er ganske konsekvente i størrelsene.
|
|
|
#54 |
|
|
Nettopp derfor er det greit å ha i bakhodet at hvis halve duoboots, halve bravissimo, halve LTS, eller halve Boden ROPER smilefjes og sitter som et skudd - at det kanskje koster mer enn 4000,- |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Jeg bruker nesten bare kåpe (som i jakke som går nedenfor rumpa) om vinteren, bortsett fra når det er aller kaldest, da bruker jeg dunjakke. Jobbantrekket mitt er som oftest pent, og da passer det best med kåpe og støvletter til.
|
|
|
#57 |
|
flisespikker
|
Man trenger da ikke å synes noe er kjempesnålt selv om man ikke gjør det selv?
|
|
|
#59 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Jeg bruker kåpe stort sett hele vinteren. Eneste unntak er på skøytebane, skogstur eller under snømåking. Jeg fryser så lett og med kåpe slipper jeg å ha på bevernylonbuksa hele tiden. Den passer bare ikke på jobb. |
|
|
|
#60 |
|
|
Sv: Hvor mye shopper man for når man shopper egentlig?Men du - reisefølget ditt er strengt shoppingfølge altså. Hun lar deg ikke kjøpe hva som helst |
|
|
|
![]() |
|
|