Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

[Lavkarbo] Nybegynnerfrustrasjoner: alternativer til nøtter og melkeprodukter

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-10, 18:28   #21
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Lavkarbo] Nybegynnerfrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Les boka "Frisk med lavkarbo" av Sofie Hexeberg, så får du mange tips. Da er det lettere å finne sin egen vei, synes jeg, hun fokuserer mest på det stabile blodsukkeret.

Det skal jeg gjøre - takk for tipset.

Jeg orker ikke helt tanken på å sette meg inn veldig grundig i alle detaljene i hva som skjer i kroppen med ulike matvarer - det blir så mye styr. Helst vil jeg bare ha en ferdig meny som jeg kan forholde meg til. Minste motsatands vei. Ellers blir det fort som det er med alle barneoppdragelsesbøkene jeg har liggende: introduksjonen blir lest grundig, og så støver de bort i en krok. Men det er selvfølgelig lurt å lære seg litt mer om dette hvis jeg virkelig skal ta dietten på alvor. Jeg har snart 30 kg for mye og er i så dårlig form at jeg knapt klarer å gå ned trappe fra annen etasje om morgenen, så noe må gjøres.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:42.