Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kler du de fargene du liker?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-10, 22:00   #1
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Kler du de fargene du liker?

Eller sagt på en annen måte: Liker du de fargene du kler? Jeg har innsett nå at jeg antagelig ikke kler mine favorittfarger særlig godt. Jeg er ganske lys, har blondt hår og grønne øyne med en del brunt i. Jeg blir ganske brun på sommeren, men er nokså blek på vinteren. Fargene "mine" er duse, gjerne lysegrått, sand, lilla, pudderrosa osv. Og hvitt og sort. Alle disse fargene får meg nok til å se blekere ut enn jeg er på vinterstid. På sommeren tror jeg at jeg kan komme meg unna med at jeg blir nokså brun.

Jeg aner ikke hvilke farger jeg kler, men antagelig sterkere farger, blått og grønt muligens. Kanskje korall. Mamma har alltid sagt at jeg kler korall. Dessverre ikke farger jeg særlig ofte velger å kjøpe klær i. Kanskje jeg bør få tatt en fargeanalyse. Er det noen her som har vært til analyse?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.