Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kler du de fargene du liker?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-10, 22:11   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kler du de fargene du liker?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Kanskje jeg bør få tatt en fargeanalyse. Er det noen her som har vært til analyse?

Nei, men jeg skulle veldig gjerne ha gjort det. Var til stede under fargeanalyse på et utdrikkingslag en gang, og etterpå fikk alle vi venninnene også en minianalyse. Jeg hadde på meg noe petrolfarget og sjøgrønt (bombe), og fikk ros for at det var helt riktige farger til meg. Vi fulgte med på analysen av bruden, og det var tydelig at fargeanalytikeren tok utgangspunkt i fargen på hud, hår og øyne da hun satte opp fargekartet. Jeg prøver å gjøre det samme for egen del. Tror jeg kler best kalde farger - de fleste nyanser av grønt (som jeg har i øynene), men også en del lillatoner og bringebærrødt. Rosa, hvitt, beige, gult og oransje er helt ille til min hvite hud, synes jeg.

For øvrig husker jeg at damen mente de fleste kunne bruke alle farger - det gjelder bare å finne sin tone av rødt, blått, grønt etc.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.