Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-10, 16:05   #22
Halkatla
Fullverdig medlem

Halkatla sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Halkatla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?

Tja..
Jeg står opp kl 07.00 og vekker 15-åringen (de dagene han ikke har vært ute med avisen først. Da står han opp selv...) Jeg går på toalettet og etterpå går jeg og vekker 15-åringen igjen. Så går jeg på kjøkkenet, setter på kaffe, begynner å koke havregrøt til mann og sønn, og lager omelett i microen til meg selv. Kl 07.30 vekker jeg mannen min og han kommer tuslende inn på kjøkkenet og vi spiser. Mellom 08 og 08.30 er det morgenstell for min del, og ca 08.40 drar jeg på jobb. Da tar mannen seg av oppvask og rydding av kjøkkenet siden han bare jobber kveld.
Annenhver uke har jeg fri, så da er morgenen litt annerledes. Da kokes bare grøt til sønnen, og når han drar til skolen kryper jeg til køys inntil mannen min... Så står vi opp i 9-tiden.
Mine to andre sønner har dratt lenge før jeg har begynt å tenke på å stå opp. Den ene tar toget kl 05.30, den andre kl 06.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.