Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-10, 16:05   #41
Halkatla
Fullverdig medlem

Halkatla sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Halkatla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?

Tja..
Jeg står opp kl 07.00 og vekker 15-åringen (de dagene han ikke har vært ute med avisen først. Da står han opp selv...) Jeg går på toalettet og etterpå går jeg og vekker 15-åringen igjen. Så går jeg på kjøkkenet, setter på kaffe, begynner å koke havregrøt til mann og sønn, og lager omelett i microen til meg selv. Kl 07.30 vekker jeg mannen min og han kommer tuslende inn på kjøkkenet og vi spiser. Mellom 08 og 08.30 er det morgenstell for min del, og ca 08.40 drar jeg på jobb. Da tar mannen seg av oppvask og rydding av kjøkkenet siden han bare jobber kveld.
Annenhver uke har jeg fri, så da er morgenen litt annerledes. Da kokes bare grøt til sønnen, og når han drar til skolen kryper jeg til køys inntil mannen min... Så står vi opp i 9-tiden.
Mine to andre sønner har dratt lenge før jeg har begynt å tenke på å stå opp. Den ene tar toget kl 05.30, den andre kl 06.

Gammel 24-08-10, 16:15   #42
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bytter på å hente og levere, men de morgnene det er jeg som leverer:

05.45 Mann står opp og går i dusjen
06.05 Mann kommer ut av dusjen. Jeg setter meg opp i senga og faller sammen igjen
06.10 Jeg går i dusjen
06.20 Jeg kommer ut av badet og slår på lyset på barnerommene. Kler på meg.
06.25 Vekker lillesøster fra de døde med kiling og tullesanger hvis det er en god dag (og hvis det skal bli en god dag). Mannen går.
06.30 Vekker storesøster fra de døde med kiling og tullesanger hvis det er en god dag (og hvis det skal bli en god dag) mens lillesøster sitter på do. Pusser lillesøsters tenner.
06.35 Smører lillesøsters eksemhud mens storesøster sitter på do, synger og sparker i tørkestativet.
06.40 Pusser storesøsters tenner. Ber begge ungene kle på seg klærne som ble lagt fram kvelden før.
06.50 Begge unger fortsatt i bare truse. Maser.
06.55 Se over
07.00 Ungene kommer påkledd ned etter trusler om at jeg kommer til å kle på dem om de ikke gjør det selv. Spør hva de vil ha til frokost.
07.05 Ungene sier hva de vil ha til frokost.
07.10–20 Vi spiser frokost
07.25 Avmarsj til SFO, vanligvis med et eller annet sammenbrudd. Det er ikke så greit å ta på seg sko.
07.42 Lillesøster og jeg rekker banen om vi er skikkelig heldige
08.00 Lillesøster leveres i barnehagen.
08.10 Jeg er på kontoret og trenger kaffe.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 17:57   #43
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Tja, ingen morgen er egentlig lik. Lillebror varierer veldig på når han våkner, men på en god dag sover han til 6.30 iallefall. Da surrer vi litt i senga før vi står opp ca 6.45.
så fortsetter det slik:
6.45: Jeg begynner å stelle meg selv, og putter brødskiver i matboksene til gutta.
6.50: Tar morrastell på lillebror og kler på han.
7.00: Vekker storebror om ikke han allerede er våken.
7.05: Steller og kler på storebror.
7.15: Steller meg selv og kler på meg.
7.30: Vi går ned og kler på jakke og sko.
7.37: Ungene sitter fastspent i bilen og vi kjører til barnehagen.

Dette er når jeg har mellomvakt. Når jeg har seinvakt, må jeg putte inn frokost også før barnehagen. Når jeg har tidligvakt må vi opp 5.45 tror jeg.

Gammel 24-08-10, 18:01   #44
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min morgen er ganske behagelig egentlig. Mannen står som regel opp litt før meg, han ordner frokost og matpakker til gutta. Jeg slumrer i senga med gutta. Det eneste jeg egentlig gjør er å kle på gutta og ordne meg selv. Mannen kjører som regel gutta, jeg drar tidligere enn han. Veeeeeldig behagelig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 18:05   #45
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

06.30 Klokka ringer første gang, så med 10 min intervaller.
07.00 Jeg står opp og dusjer og lager matpakker ol.
07.30 Poden vekkes og kler på seg. Vi spiser frokost.
08.00 Poden ser på TV mens jeg fikser meg på badet.
08.15-20 Vi går senest på dette tidspunktet. Skolen begynner kl 08.30.
09.00 Jeg må være tilstede på jobb.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 14:14   #46
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Tror vi hadde en ganske typisk morgen i dag.

06.30: Mannens vekkerklokke ringer.
06.40: Mannens vekkerklokke ringer igjen. Mannen står opp. Minstemann våkner og jeg ammer.
06.41: Mannen vekker eldste, som har gitt ettertrykkelig beskjed om å vekkes tidlig siden hun skal dusje.
06.42: Mannen går i dusjen nede, siden Eldste skal dusje oppe.
06.59: Mannen vekker eldste. Hun furter fordi hun ikke ble vekket tidlig.
07.00: Eldste går i dusjen. Jeg kosemoser med minstemann. Mannen røyker og drikker kaffe.
07.10: Jeg vekker Mellombror og kler på meg. Mannen drikker kaffe.
07.15: Eldste er ferdig på badet. Går ned på rommet sitt for å kle på seg. Jeg vekker Mellombror igjen, og går på badet med ham og Minstemann. Mellombror steller seg mens jeg steller Minstemann. Mannen koker havregrøt.
07.30: Mellombror, Minstemann og jeg kommer ned. Mellombror maser om å få se TV mens han spiser. Blir sur når han ikke får lov.
07.31: Minstmann får leke på gulvet. Eldste og jeg setter oss til frokostbordet.
07.32: Mellombror er ferdigfurtet, og kommer og spiser han også. Mannen putter ungenes matbokser i sekkene og sjekker at alt er med.
07.50: Ungene sendes på badet for å pusse tenner.
07.51: Ungene sendes på badet for å pusse tenner.
07.53: Ungene går på badet for å pusse tenner.
07.55: Mellombror tar på seg jakke og sko og sier hadet. Eldste børster håret og gjør seg til foran speilet.
07.57: Eldste får opp farten, slenger på jakke og sko, og løper ut for å ta igjen Mellombror.
08.00: Mannen drar på jobb. Jeg rydder opp etter frokost og lager meg kaffe.
08.15: Jeg ammer Minstemann.
08.30: Minstemann tar frokostduppen sin. Jeg setter på en klesvask før jeg drikker kaffe og tuller på nett.

Det blir andre boller i desember når jeg skal på jobb...

Sist redigert av ming : 25-08-10 kl 23:18.
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:00   #47
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*til tider ganske så hektisk...*puh*

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:25   #48
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Lorien:

En normal morgen:

02-05: Eivind kommer inn og sover og vrir seg som en kålorm
06.15: vekkerklokka ringer - snoozer
06.20: vekkerklokka ringer - snoozer
06.25: vekkerklokka ringer - snoozer
06.30: vekkeklokka ringer - jeg står motvillig opp, de andre sover
06.40: ned til frokost, ferdig ikledd treningstøy
07.00: ferdigspist og lest avis, en sjelden gang husker jeg å smøre matpakke til Eivind
07.05: går på badet og pusser tenner og pakker jobbtøy
07.20: vekker de andre og sykler til jobb

Gammel 25-08-10, 18:55   #49
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lorien:

Jeg ble regelrett stressa av å lese om dette.

Vår morgen er sånn:

06.40 Mann står opp og dusjer
07.00 Jeg står opp og dusjer. Imens spiser mann og barn frokost
07.30 Ungene har kledd seg og mann og barn går til jobb og skole. Jeg spiser.
07.40 Jeg går på jobb.

Skilpadda: Det høres koselig ut (og eksotisk for oss) å ta både bane og trikk for å levere barn. Dere får vel tid til gode samtaler også da? Tar du trikken hjem etter alle de turene, eller går du videre på jobb? Og er det samme opplegget når dere skal hente? :nysgjerrig:

Sist redigert av Hyacinth : 25-08-10 kl 19:14.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:58   #50
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

07.00: Eldste går i dusjen. Jeg kosemoser med minstemann. Mannen røyker og drikker kaffe.

Inne?

Nei, sorry, det har jeg ikke noe med...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 19:29   #51
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg vekker mellomsøster. Kose, pjusker, klapper og nusser henne våken, og bærer henne ned til frokost. Pakker henne inn i et pledd. Forhåpentligvis klarer vi å lokke i henne et par biter skive før lavt blodsukkers-helvede bryter løs. Etter noen biter kvikner hun til, mumser i seg mat og er kvikk og glad.

Nå som vi har skolejente, derimot: Mellomsøster kommer kvikt inn og vekker meg med kvitrestemme: "Hei, hvor er klærne jeg skal ha på meg? Jeg kler på meg nå før frokost, jeg - så er det gjort!!"

What?

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Nyt det så lenge det varer.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, det aner meg at det er forbigående.

Og i dag var det tilbake til pjusking, pledd og lokking inntil første skive var inntatt.

Gammel 25-08-10, 19:39   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer veldig an på hvilke vakter jeg har. Noen dager er det mannen min som leverer ungene siden jeg begynner tidlig, og da er det ca. sånn:

06.00 - klokka mi ringer og jeg står opp ca. 10 minutter etterpå.
06.10 - går på badet og gjør meg klar.
06.30 - vekker ungene og mannen og lar ham stelle dem mens jeg går ned og lager frokost
06.45 - vi spiser frokost (minsten har i tillegg med seg litt mat i bhg)
07.10 - jeg går på jobb

De dagene jeg har mellom- eller senvakt går mannen tidlig på jobb og jeg står opp med ungene i 7-tiden, så har vi en relativt rolig morgen (jeg begynner 8.15 på mellomvakt og 9 på senvakt). Alt av klær og matpakker er laget ferdig kvelden før for å unngå panikk.

Gammel 25-08-10, 20:05   #53
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

06.00: Klokka ringer - og ringer med 9 minutters intervaller til rundt kl. 6.30.
6.30: Opp og hopp - inn på badet for å stelle meg og kle på meg.
6.30-6.45: Vekker alle guttene opptil flere ganger - Houdini spretter som regel opp, storebror smeller og kjefter og kommer seg opp mens lillemann trekker dyna over hodet og nekter på at det er morgen.
6.30-6.50 ca.: Alle kler på seg det jeg har funnet fram. *Lillemann prøver seg på å beholde trusa fra i går, blir sendt inn igjen for å skifte* *..* gjentas x antall ganger.
6.50: Storebror dekker bordet, Houdini prøver å snike seg til å se på tv, mens lillemann blir sendt opp igjen for å skifte til ren truse....
6.55: Barna og jeg spiser frokost, jeg smører niste til de små og storebror smører sin egen niste. Gløtter på ukebrevene for å se om det er noe jeg har glemt - ala pølser til grilling (uansett er det for sent).
7.15: Vi rydder av kjøkkenbordet
7.20: Guttene blir sendt opp for å pusse tennene mens jeg pakker sekkene ferdig - ender som regel opp med at ingen pusser tennene, men at en eller annen begynner å leke/krangle osv.
7.25: Alle har pusset tennene.
7.26: Guttene ligger i en haug i gangen i stedet for å kle på seg.
7.27: De små er ute - storebror begynner febrilsk jakten på husnøklene sine (i dag fant vi dem i senga hans - helt sikkert ikke han som hadde lagt dem der)
7.30: Houdini og jeg er på vei til barnehagen. Lillemann velger om han går sammen med oss eller venter til storebror og naboguttene skal gå.
7.40-7-45: Houdini og haugen med skiftetøy er levert.
8.00: Jeg er på jobb og klar til første undervisningstime.

Begynner jeg ikke undervisningen kl 8 forskyves hele opplegget noe (15-30 min).

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 20:49   #54
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Slik ser morgenene ut denne uken. Jeg er for det meste alene, siden det er ONS og mannen ikke er hjemme fra jobb før sånn midtpånatta en gang.

06.00 - Klokka ringer
06.10 - Klokka ringer
06.20 - Klokka ringer, jeg får angst og hopper ut av senga, sparker liv i mannen, og løper inn på badet.
06.35 - Ferdig dusjet og påkledd, vekker Malin og Leon.
06.36 - Sparker liv i mannen
06.40 - Graver i klesskap etter klær til ungene
06.45 - Sparker liv i mannen
06.46 - På badet med minsten, bleieskift og tannpuss, på med klær
06.55 - På badet med størsta, vaske, overvåke påkledning (hun har en tendens til å drømme seg laaaaaangt bort), overvåke tannpuss
07.00 - Drar mannen ut av senga etter ørene.
07.05 - Smører matpakker mens mannen får Leo i yttertøyet
07.07 - Slenger matpakker i hhv sekk, bag og vogn, fjolle litt med Malin, kysse litt på mannen, på vei ut døra.
07.08 - Leter febrilsk etter nøkkel/lommebok/busskort/ipod
07.09 - Finner nøkkel/lommebok/busskort/ipod, legger i koppholderen på vogna, ut av døra
07.12 - Inn igjen, har glemt røyk/lighter/en bok/skiftetøy til Leo/etc.
07.17 - Løper som en gal ned til bussholdeplassen
07.20 - Får telefon fra mannen med spørsmål om hvor ditt og datt er, skal Malin ha med gymsko osv.
07.22 - Bussen kommer, fem minutter for sent.
07.27 - Latte med vanilje på 7-eleven. Aaaaaah....
07.32 - Busser videre fra sentrum
07.50 - Leverer i bhg

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 20:52   #55
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

05.55 Klokka ringer, jeg setter den på 5 minutt til
06.00 Stå opp, dusje, stelle seg.
06.15 spise frokost og smøre matpakke.
06.50 Levere minsten i barnehage
07.00 Kjøre videre til skolen
07.20 sitte i kø
07.30 sitte i kø
07.45 sitte forsatt i kø
08.00 sitte enda mer i kø
08.10 endelig kan man kjøre videre
08.20 framme på skolen

Turen tar vanligvis 40 minutt. Men jeg bruker faktisk 1 time og 20 minutter om morgningen.

Gammel 25-08-10, 20:59   #56
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

06.15 Klokken ringer.
06.24 Klokken ringer.
06.33 Klokken ringer.
06.42. Klokken ringer.
06.51. Klokken ringer igjen og jeg står opp.
06.52. Jeg hopper i dusjen.
07.00. Jeg er ferdig dusjet og påkledd.
07.05. Matpakke til arvingen er smurt, og medisinene er satt frem på badet.
07.10. Jeg er ferdig sminket.
07.11. Arvingen vekkes.
07.12. Arvingen vekkes.
07.13 Arvingen vekkes.
07.14. Arvingen vekkes.
07.15 Arvingen står opp.
07.16. Arvingen får en god klem, jeg låser døren og drar på jobb.
07.30. Jeg får min første kaffe latte kopp på jobben.

Gammel 25-08-10, 22:39   #57
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Konklusjon- etter noen latteranfall her har jeg nå veldig lyst på havregrøt.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 23:05   #58
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

06:30: Vekkerklokka ringer
06:39: Vekkerklokka ringer - mannen står opp og går på badet
06:44: Jeg står opp og skrur på lyset på ungenes rom, går på badet
06:50: Jeg prøver vekke ungene mens jeg fremdeles kler på meg og grer håret etc.
06:52: Drar ungene ut av senga og inn på badet
06:53: Overvåker ungene på badet, eller skjer intet der inne. Prøver pakke litt ting samtidig.
07:00: Mannen lager frokost, smører matpakker etc mens vi surrer på badet.
07:30: Må være ferdige med frokosten og ta turen til badet igjen med tannpuss.
07:40: I den perfekte verden går vi ut døra, så lenge alt av utstyr og ting er på en finnbar plass. Mannen lufter hund, surfer til kl 08.
07:50: Kjører ungene på SFO
08:00: Jeg ankommer jobb.

Gammel 25-08-10, 23:10   #59
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Inne?

Nei, sorry, det har jeg ikke noe med...

OVERHODE ikke inne. Han sitter pent ute på platten. Sånne aktiviteter bedriver man vel ikke innendørs i moderne tid!

Gammel 25-08-10, 23:16   #60
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

06.00 Mannen står opp og går på jobb.
Vi andre sover til vi våkner. Som regel 07.15 ca.
Vi står opp, vasker og kler på oss, spiser et par rosiner og nøtter og tusler bort til bhg 200 meter unna der ungene spiser frokost halv ni.

Det foregår en del masing på 2 åringen om å kle på seg. 4 åringen også for den del. Ellers har vi ganske harmoniske morgener.
Jeg går hjem igjen og dusjer/spiser frokost.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.