Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gran Canaria-fordommer bort vekk

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-10, 11:13   #15
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gran Canaria-fordommer bort vekk

Jeg tror ikke jeg har fordommer mot Gran Canaria, men jeg sliter litt med å skjønne de som reiser til samme sted på ferie, år etter år etter år. For meg er det interessant å oppleve nye steder, og selv om Gran Canaria er stor, ville jeg heller valgt å reise til et annet sted (et sted jeg ikke har vært før) all den tid jeg ikke har ubegrenset med penger og fritid. Altså; Jeg tenker jo at mennesker som tilbringer 4 uker i campingvogna på samme sted hver sommer, og de som reiser fast til Lanzarote hver høst er litt kjedelige, da? Sånn sett er jeg vel litt fordomsfull, men ikke overfor Gran Canaria som turiststed. Trur eg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.