Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det flere som har botsystem i barnehagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-10, 11:38   #35
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det flere som har botsystem i barnehagen?

I barnehagen hvor jeg jobber har vi hatt botsystem i mange år, heldigvis. Men, det er ankemuligheter, så om du skriver ett brev med en god begrunnelse, så slipper du å betale. (Har hørt om flere som har sluppet). Vi er pålagt å gi beskjed om at det blir bot fra kl 1700, alt etter det: bot.

Jeg sier heldigvis, for jeg ble lei av å stå på jobb i opptil en time etter stengetid fordi noen syns det er greit å se ferdig såpe-serier, ta en senere buss fordi de traff på en gammel venninne, eller rett og slett fordi jobben "min" er viktigere enn fritiden din.

Det snakkes også om på SFO at barn som ikke er hentet til "så-så-lang" tid etter stengetid, hvor foreldrene ikke har kontaktet SFO, at barna skal bli levert til bv-vakta. Ganske strenge greier!

Og, det er mange foreldre som ikke ringer og sier at de blir for sene, og det er foreldre som ikke tar telefonen når du ringer 30 minutter etter stengetid, "fordi jeg så at du ringte men var opptatt i ett møte" og som ikke bryr seg i det hele tatt at en står der med en fortvila unge.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.