Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tråden om syke filmer

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-10, 00:30   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Tråden om syke filmer

Etter å ha blitt rimelig skadet av å se Hostel i går kveld, så måtte jeg bare lese litt om sånne syke filmer. Jeg aner ikke hvorfor, og jeg angrer bittert.
Men jeg gjorde nå altså det. Og det jeg finner er jo helt hinsides all forstand.
Hvordan kan det være et marked for slike filmer? Hvordan kan folk like å se på filmer som er så syke at de blir tatt for å være ekte snuff filmer?
Hvordan kan man like å se på at dyr og mennesker blir torturert? (Dyrescenenen i de fleste av disse filmene er tragisk nok ekte i tillegg.)
Hva er meningen med å fråtse i bestialitet på denne måten?
Og så over til de syke filmene...
Hostel, ja ok, ikke skummel, bare syk syk syk. Ganske realistisk, jeg tipper det er det som gjør den ekstra grusom.
I motsetning til grotesque som da "bare" er en studie i tortur og lemlestelse, helt uten handling. Det er om å gjøre å finne de mest syke måtene å torturere mennesker på. Men filmen er noe over the top, og når aldri Hostel i sin realisme, og faller derfor litt igjennom selv om den er vemmelig nok. (Det finnes en side på nett der man kan se slike filmer, jeg så ikke hele, men spolte litt frem og tilbake)
Så kommer det som skremmer meg, men behind the sun, handler om eksperimenter gjort på japanske soldater under 2 verdenskrig. Det triste og jævlige er jo at det er sant. Filmen er sann. De bruker ekte lik og ekte dyr som de torturerer her og, (unødvendig nok) men herregud, jeg blir syk av å tenke at slike ting har skjedd. (Iset, ikke google bildesøk på denne eller navnet på den japanske troppen, det er bilder der du ikke kommer til å takle.)
Hjelp meg å avreagere på all denne ondskapen? Eller si andre filmer en bør styre unna og litt om hvorfor.

Jah jeg glemte, mordum, en film som utgir seg for å være en ekte snuff film. (Den er ikke det altså, men dyrescenene er ekte) og inneholder koselig nok alt fra nekrofili, dyretortur, mennesketortur, pedofili og så videre.

Faen for en syk verden vi lever i.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.