Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ammetelt: Smart eller teit?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-10, 09:22   #11
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ammetelt: Smart eller teit?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Skremmern lar seg nok ikke målbinde så lett. Ikke Floksa heller, virker det som.

Apropos buss-amming: Jeg får helt vondt i instinktene av dem som ikke tilfredsstiller hylende spedbarn UMIDDELBART. Man hører jo lett om det er sultskrik. Det er faktisk mitt største personlige ankepunkt mot flaskemating og hovedgrunnen til at jeg aldri kunne bedrevet noe sånt av fri vilje, det å ikke kunne gi barnet mat med en eneste gang ville gjort meg ekstremt fortvilet og frustrert.

NB: Include all disclaimers possible!

Disclaimer: jeg kjenner en som har Norgesrekord i flaksetilberedning. Var det under 30 sek. på bussen, tro?
Disclaimer2: man hører ikke alltid om andres barn skriker av sult, trøtthet eller mageknip, nei. Ikke alltid man hører det på sitt eget barn, har jeg hørt. ("Åja, skal du ha pupp, lille venn? Nei, ikke? Nå da? Hva med nå, da?")

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.