Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Morellas nødhjelpstråd

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-10, 12:22   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

Morellas nødhjelpstråd

For å ikke spame hele forumet med dumme spørsmål lager jeg heller denne.
Jeg hater virkelig å lage mat, det står helt nederst på ikke-liker-listen. Ikke bare misliker jeg det, jeg kan det heller ikke.
Det har liksom vært så greit hos oss, mannen lager middag. Han liker det og kan det. Men når han ikke er hjemme mer enn 4-5 dager i mnd så faller jo alt ansvaret på meg.

Problemene mine generelt er to kresne unger. Det den ene liker liker ikke den andre. Det er ikke særlig motiverende.
Jeg har også en lei tendens til å ødelegge maten.

Jeg lager om og om igjen det jeg vet barna liker, det blir ganske ensformig.

Meningen med denne tråden er at jeg skal spørre om ting jeg ikke har peiling på, men som sikkert virker innlysende for andre.

Til mitt forsvar så er jeg faktisk dritgod til å bake.

Dagens idiotspørsmål er følgende:

Må jeg smøre formen med noe når jeg skal steike fisk i ovnen?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.