Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Negative ting med Mac

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-10, 13:17   #25
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Negative ting med Mac

Har MacBookPro og iMac, og sikkert brukt alle mac'ene som har vært de siste femten år.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

- Bildene i iPhoto viser de eldste bildene først. Så hver gang man skal se på bilder, så må man f.eks slik som på min Mac, scrolle seg gjennom 4 436 bilder før man ser de nyeste bildene.

Vis -> Sorter bilder (hendelser) -> Etter dato -> Synkende

FotoKnudsen-spørsmålet ditt skjønte jeg ikke.

- Macen blir veldig veldig varm, det kan være litt irriterende hvis man ønsker å ha den på fanget. *svett*

Jeg hører folk klager på det, men min mac blir ikke for varm. Tror det har med kapasitet å gjøre. Har sammenlignet med kjærestens mac som er litt mindre (ikke Pro), altså har lavere ytelse. De samme operasjonene generer ulik varme på macene våre.

- Jeg liker Safari, men den er tregere enn andre nettlesere, og har en tendens til å henge seg opp og bli ekstra treg i perioder uten at jeg har funnet ut av hvorfor. (Har startet tråd om dette på FP tidligere, uten at det ser ut til at andre finner ut av årsaken heller.)

Jeg bruker Firefox, bare fordi jeg har vent meg til det.

funker selv om man mister den noen ganger i gulvet

Min har hatt en tendens til å skli ned på gulvet fra ca 30 centimeters høyde flere ganger, uten at det har hatt noen innvirkning på den. :bank i bordet:

Det er ikke mulig å sende direktemeldinger på msn, eller å snakke på msn uten å vise seg pålogget.

Hvilket msn-program bruker du?
Jeg bruker både Adium og Microsoft Messenger, og liker helst å være pålogget som skjult. Kan fint chatte med folk likevel.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.