Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Føler du deg trygg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-07, 22:25   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Føler du deg trygg?

Kom til å tenke på noe etter jeg var på kurs i kveld. Var ute å spiste litt kinamat med en venninne av meg. Satt å pratet om å ta en Oslotur om ikke så lenge. En etterlengtet jentekveld.

Vi er begge slik at rødvin er godt, noen ganger litt for godt. Tåler heller ikke så mye, så jeg blir fort brisen. Hun sa når vi skal til Oslo er vi nødt å ta oss selv i nakken, ikke tillate oss å bli så fulle. Er snart ti år siden jeg var ute i Oslo sist og da var jeg i tillegg barnløs.

Tenker så, føler dere dere trygge når dere er ute? Stoppet i sta på butikken på vei hjem. Mørkt og ekkelt var det, stod også en bil full av mannfolk som glante langmarsj etter meg. Fikk en sånn creepy følelse, ønsket de var vekk når jeg gikk ut igjen, noe de heldigvis var.

Merker jeg er blitt mye reddere etter jeg fikk barn. Før turte jeg å ta pirat hjem fra byen, nå er det ikke i min villeste fantasi å finne på noe så dumt. Ikke når jeg ble tillbud å betale med sex en gang av en drosjesjåfør(lovlig sådann) Går aldri i en sidegate etter det er blitt mørkt. Ja, generelt sett, mye mer redd for at det skal skje meg noe.

Pingle har jeg blitt i trafikken også, kjører som en gammal kjerring.

Flere som er som meg?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.