Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er nordmenn sosialt sære?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-10, 00:32   #11
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er nordmenn sosialt sære?

Du må nok flytte til Bergen.

Vi snakker med de fleste, det meste av tiden. Jeg opplever konversasjoner både på venteværelser og på bussen og synes egentlig at det er den mest naturlige ting i verden.

Jeg oppfatter vel meg selv som forholdsvis sosial. Jeg har ofte gjester og liker å være sammen med andre. Jeg er til og med en av dem som er så påtrengende at jeg organiserer noe for foreldre og barn i lillesøsters klasse, utenom skoletiden. Men jeg tvinger jo ingen til å komme da. Jeg bare foreslår og lager et lite opplegg. Vi får se om det kommer noen.

Stort sett synes jeg at de fleste mennesker rundt meg virker sosiale også. Det er klart at noen har mer sosialt overskudd enn andre, og det går i perioder. Og som sagt i en tidligere tråd, så synes jeg ikke at det er et spesielt godt skille på hvor sosial man er om man liker uanmeldt besøk eller ikke. Mest kanskje på hvor rotete man er.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.