Sv: Om forumtone og takhøyde
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Forstod du ikke forklaringen min, så kan jeg gjerne gjenta den litt tydeligere: Jeg synes det er uhøflig å komme inn med nytt nick og si "aha, deg husker jeg, javisst, vi har jo møtt hverandre før! - Men du må ikke tro at jeg forteller deg hvem jeg er, for jeg liker best at jeg vet hvor vi kjenner hverandre fra, mens du ikke gjør det." Jeg synes derimot ikke det er uhøflig å ikke fortelle like mye om seg selv som andre gjør, og jeg synes heller ikke det er uhøflig å bytte nick dersom man finner ut at man vil være mer anonym enn man var før.
Jeg har ikke rettet "uhøflig"-kommentarene mine spesielt mot deg eller noe du har gjort. Det er mulig du blander det jeg sier sammen med det andre har sagt tidligere - ellers skjønner jeg i alle fall ikke helt hvorfor du ble så provosert og defensiv over det jeg skrev litt tidligere i dag.
Jeg tilstår at jeg ikke har lest absolutt alle innleggene, oppdaget at jeg hadde hoppet over noen sider. Derfor var jeg ikke klar over at det var andre enn meg som ble beskyldt for "uhøflighet" og "truende gjenkjennelse". Så det beklager jeg!
Så grunnen til at jeg svarte som jeg gjorde var at jeg faktisk mener at jeg har ikke vært uhøflig, og jeg har ikke "provosert" noen med at "ædda bædda jeg vet hvem du er men du vet ikke hvem jeg er". Det eneste jeg har gjort, i en helt annen tråd, er å si at jeg kjente igjen noen nick fra NM. Dette fikk Safran til å ta av og beskylde meg for å seile under falskt flagg.
Så gikk jeg altså glipp av noen sider i diskusjonen, og trodde at vi fortsatt var der. Noe vi altså ikke var. Jada, jeg gjør feil jeg også. 
|