Sv: Om forumtone og takhøyde
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Det er ingen som kan kreve noe som helst av deg, og det er, ganske riktig, lov til å være anonym.
Men det er også lov å si at man synes det er litt uhøflig å presentere seg med "jeg vet hvem du er, og jeg vet en hel del om deg, men jeg vil ikke fortelle deg hvem jeg er". Det er en del av takhøyden det også.
Jeg syns dette er langt over grensen for det latterlige. For det første har jeg aldri uttrykt meg sånn. For det andre kan HVEM SOM HELST gå inn på NM eller her på FP og lese til øyet blir stort og vått, og finne ut masse om dere som er så nøye på å bruke samme nick over alt. Det er jo dere som legger det ut, og dere vet at andre leser... så hva er det man syns er uhøflig? At andre ikke har skrevet like mange innlegg? Eller at andre ikke har "utlevert" seg selv?
Jeg mener å huske at jeg skrev 44 innlegg på NM. (Neida, Safran, jeg endrer ikke historien, jeg skrev tidligere 40-50, for jeg er ikke sikker på antallet, men jeg tror det var 44. ) Er det rart om jeg blir mindre husket enn de som har skrevet 3000? Eller 10.000? Seriøst?
Er det uhøflig å ha vært en "leser" på et forum? Eller er det uhøflig å si at man har vært det? Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet. Det verste av alt er at nå er jeg jo skikkelig fristet til å registrere meg på NM igjen slik at jeg kan gå tilbake, søke opp alle innleggene til enkelte her, og finne ut hva det er dere er så redde for at jeg skal finne ut!
|