Jeg skal selge leiligheten min
Dette blir vel helt feil underforum, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av den. 
Men jeg skal altså selge leiligheten min, min første egeneide leilighet. Og jeg føler meg så veldig voksen. 
http://www.finn.no/finn/realestate/h...e=25725730&sid
Leiligheten ble lagt ut i kveld, og det er visning neste onsdag klokken 17. Det er ikke noe vits i å komme med stylingråd, for jeg kommer ikke til å følge dem. 
Jeg reiste bort da fotograf og megler var innom og gjorde sitt, og jeg reiser bort på mandag igjen, så jeg får ikke en gang vært med å gjøre noe som helst før visning. Men det er veldig spennende. 
Leilighetene her er lettsolgt, så jeg bekymrer meg ikke for om den blir solgt eller ikke. Faktisk regner jeg med den er solgt neste torsdag klokken 12.
Men jeg håper så veldig det kommer riktige folk og flere som vil ha den. Siden jeg selv skal bo i samme blokk videre, så skulle jeg ønske jeg kunne være der på visning og plukket ut hvem jeg ville ha i blokka.
Jeg syns dere skal være med å heie. Og om dere vet av noen som er på utkikk etter en liten, fin leilighet i Trondheim, så kan dere jo vise dem dette også da. 
Om det blir noe action allerede på visningskveld skal jeg liverapportere her.