|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal selge leiligheten minLykke til med salget! Så koselig at dere flytter sammen igjen!
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal selge leiligheten minLykke til med salget og godt å høre at det går an å bli sammen igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Jeg skal selge leiligheten minLykke til med salget. Det bør gå fort, for leiligheten var veldig fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jeg skal selge leiligheten minJeg ble aller mest glad for at dere flytter sammen igjen. Det har jo virket som dere har fungerte svært godt som særboende, men samboere er jo langt koseligere.
![]() |
![]() |
#30 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg skal selge leiligheten minNoen rådet meg til å flytte denne tråden til lukket område. Her kan den sees av alle og alle kan se hvor jeg bor.
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal selge leiligheten minHeh. I det borettslaget har jeg bodd for ca. 10 år siden. :-) andre siden av hovedveien, rett nedenfor barneskolen (så vidt jeg husker).
![]() |
#34 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg skal selge leiligheten minFor et par uker siden gikk det en leilighet på Saupstad til to mill. TO MILLIONER, og det med høye fellesutgifter! Det er i tillegg ekstremt få boliger til salgs i byen akkurat nå, så det er definitivt selgers marked. Lykke til! |
![]() |
![]() |
#35 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg skal selge leiligheten minDer kunne man jo fint ha bodd |
![]() |
![]() |
#36 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg skal selge leiligheten minMrc: da kan du være med i gjengen til Morella og meg.
![]() |
#37 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg skal selge leiligheten min
|
![]() |
![]() |
#38 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg skal selge leiligheten minSynes forresten den var ferdigstylet jeg. |
![]() |
![]() |
#39 |
www.bomulls.no
|
![]() |
#40 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |