Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg skal selge leiligheten min

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-10, 22:53   #21
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal selge leiligheten min

Oj, så spennende. =)

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 22:54   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

over at du og sambo/exbo/sambo er sambo igjen.

Ja, sant?
Det er vakkert og godt og fint. Og muligens litt uventet og uvant for alle enda.

Gammel 30-11-10, 22:57   #23
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lykke til med salget! Så koselig at dere flytter sammen igjen!

Gammel 30-11-10, 22:59   #24
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Dette er så koselig at jeg må stave det koschelig.

Gammel 30-11-10, 23:00   #25
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Lykke til med salget.
Koselig at dere har funnet sammen igjen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:12   #26
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lykke til med salget og godt å høre at det går an å bli sammen igjen!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:22   #27
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Jeg skal selge leiligheten min

Lykke til med salget. Det bør gå fort, for leiligheten var veldig fin.
Så koselig at dere flytter sammen igjen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:22   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble aller mest glad for at dere flytter sammen igjen. Det har jo virket som dere har fungerte svært godt som særboende, men samboere er jo langt koseligere.

Lykke til med salget.

Gammel 01-12-10, 00:04   #29
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lykke til med salget.

Jeg solgte en lik leilighet for nøyaktig 7 år siden.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 00:07   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen rådet meg til å flytte denne tråden til lukket område. Her kan den sees av alle og alle kan se hvor jeg bor.

Jeg er ikke så bekymret for det i utgangspunktet, men bør jeg flytte den? Utviser jeg dårlig nettvett nå?

Morella: Da må vi starte en gjeng. Saupstad Sisters.

Gammel 01-12-10, 00:16   #31
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

:: lykke til. Og gratulerer med xsambo.

Gammel 01-12-10, 00:17   #32
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Morella: Da må vi starte en gjeng. Saupstad Sisters.

Gjeng it is.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 01:22   #33
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Heh. I det borettslaget har jeg bodd for ca. 10 år siden. :-) andre siden av hovedveien, rett nedenfor barneskolen (så vidt jeg husker).

Gammel 01-12-10, 06:58   #34
Albertine
Passiv

Standard

For et par uker siden gikk det en leilighet på Saupstad til to mill. TO MILLIONER, og det med høye fellesutgifter! Det er i tillegg ekstremt få boliger til salgs i byen akkurat nå, så det er definitivt selgers marked. Lykke til!

Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 07:16   #35
Left
Passiv

Standard

Der kunne man jo fint ha bodd
Lykke til!

Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 07:25   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Mrc: da kan du være med i gjengen til Morella og meg.

Albertine: regner med det var en strøken 5-roms. Men likevel, 2 mill er veldig mye her i området altså.

Gammel 01-12-10, 07:54   #37
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 07:56   #38
Slettet bruker
Passiv

Standard

Synes forresten den var ferdigstylet jeg. Pent var det.

Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 08:20   #39
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg vil bare flytte inn med Sambo/Exbo igjen. /
Familien min.

Kosemoseliiiig!!!

Gammel 01-12-10, 08:26   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Synes forresten den var ferdigstylet jeg. Pent var det.

Takk. Det var pent sagt.

Jeg liker ikke planter, og jeg kan ikke sånn hjemmegreier, så da blir det litt nakent og slikt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.