Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Julebordsminke. HJELP!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-10, 16:58   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Julebordsminke. HJELP!

Årets andre julebord skal inntas, og sminkefadesen fra det første julebordet ønskes ikke gjentatt. For da klarte jeg å framheve rynker, både rundt øynene men utrolig nok også på kinnene! Tørr hud kombinert med underlagskrem + pudder gjorde nok sitt tenker jeg, så jeg trenger nye og bedre råd.

Hva gjør jeg? Jeg har ikke lyst til å blakke meg på sminke som i stor grad kommer til å bli brukt ved festlige anledninger (det vil i stor grad si i jula), men samtidig trenger jeg litt oppgradering i sminkeskrinet. Jeg har lys hud som ikke er perfekt i tillegg til røde kinn, så jeg trenger å få dette dekt på et eller annet vis. Fadesedagen prøvde jeg meg på underlagskrem + løst pudder. Det resulterte altså i rynkete kinn.

Det har jo kommet så mye nytt og lurt i det siste som jeg ikke har fått med meg og som jeg er sikker på at flere av FPs deltagere er ekspert på og villig kan dele videre til uvitende meg. Jeg har for eksempel allerede lært meg å sminke meg noen fantastiske øyenbryn - øyenbrynspudder er virkelig genialt! Mine flotte øyenbryn holdt motet oppe på forrige julebord.

Hva kjøper jeg? Er det mineralsminke som er inn for tiden, eller er slikt bare ødeleggende for huden? Hjelp!

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.