Sv: Jeg trenger virkelig flere
Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.
Hva er det med disse "Buhu, dere prikker bare vennene deres"-trådene? 
Jeg er ganske ny, kjenner ikke en kjeft, men når jeg har tid (og hjernekapasitet) til å produsere gjennomtenkte og sånn passe ålreit formulerte innlegg, så popper det jo opp en grønnprikk eller to. Også fra de som er sånn med hverandre. :krysser langfinger og pekefinger og nikker megetsigende:
Men, bare fordi jeg må pirke litt: I sånne tråder dukker det som regel opp et argument om at alle disse som nå er så gode venner, også har vært nye for hverandre på forum en gang (enten her eller på NM). Det harmonerer ikke så godt med andre innlegg hvor gamle travere forteller om studietid sammen, 20 års bekjentskap, ektefeller og brødre. En del her er mer på invitere i bryllupet-nivå (heh, ha bryllup med hverandre-nivå, faktisk ) enn forum-bestiser, og har en lang og tett historie sammen. Det kan være greit å være klar over når man beveger seg i det sosiale landskapet. Men at det skal ha konsekvenser for prikking, nei, se, det tror jeg ikke.
Det er jo ikke alle som har hengt med siden tidenes opprinnelse. Jeg har ikke kjent noen her fra før med unntak av allium egentlig. Men så kom jeg nå rekende inn på ei fjøl, følte meg hjemme og oppgraderte opptil flere til mine venner som jeg er innmari glad i. Flere av dem er enige i vennskapet også tror jeg. Eller de tør ikke avkrefte vennskapet for meg - hvilket blir ca det samme i praksis for min del. :fornøyd:
Poeng: Det går kjempefint å komme helt utenfra og finne venner selv blant de tøffeste her inne. Det er flere som er tatt imot med åpne armer og høyt avholdt uten å ha vært venner på barneskolen.
|