Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-10, 13:20   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?

Men altså, om man spør om "Hadde du kunnet [prostituere deg/skutt 50 mennesker/spist 14-dagers gammel sushi/blitt monarkist/whatever] for å berge barna dine? Så er jo det ikke et interessant spørsmål, for det gjør man jo.

Men jeg oppfattet mer spørsmålet sånn som valget er reelt: Hadde du prostituert deg for å få mer penger? Her i Norge i dag? For å berge barndomshjemmet til barna dine om økonomien hadde gått til helsike? På det alvorlighetsplanet. Og da er svaret mitt nei.

Men litt avsporing: Hva hadde du tenkt var veien å få litt eeeasymoney? Jeg tror jammen meg jeg hadde kastet meg på alternativmedisin jeg.

Milten! Dette organet som vitenskapen ikke har fullstendig oversikt over. Milten, som er immunforsvarets hovedorgan. Mange mennesker har svak milt uten å vite om det. Har du perioder med hodepine? Trøtthet? Muskelsmerter? Energien mindre om vinteren? Da kan du lide av dysspleni. Prøv denne pakken med miltstyrkende sporstoffer!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.