|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Men altså, om man spør om "Hadde du kunnet [prostituere deg/skutt 50 mennesker/spist 14-dagers gammel sushi/blitt monarkist/whatever] for å berge barna dine? Så er jo det ikke et interessant spørsmål, for det gjør man jo.
![]() |
#2 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?
Nei... Da tror jeg ikke jeg hadde gjort det. Er ganske sikker.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Jeg og en venninne diskuterte det i vår ungdom. Det var en veldig rik eldre mann som var veldig interessert i min venninne. Hvor gikk grensen? Hva om han kjøpte henne en seilbåt (som var en av våre lidenskaper den gangen), var ikke det verdt en egen fantastisk seilbåt å ha sex en gang? Er det så farlig å ha sex med noen som man ikke misliker veldig om han blir fornøyd? Han holdt kontakten med henne i 10 år per telefon og hun var ganske bryskt avvisende så fort han prøvde å komme med noen forslag som gikk over hennes grenser, men tenk en seilbåt ... Slike tanker tenkte vi og vi kom aldri helt frem til hvor grensen vår var, så lenge det ikke var sex med noen som man ble fullstendig eklet av. Vi var fattige stundenter den gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?I en ekstrem situasjon så kunne det vel skjedd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|