Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)
Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.
Jeg vet ikke hvor mange som snylter på staten, men jeg vet om ganske mange som snylter på staten ved å lure seg unna skatt og benytter seg av svart arbeid. Det siste har vel FrP lederen også innrømmet.
...og jeg vet også om en god del rævhøl som snylter seg unna skatt ved å jobbe svart og samtidig mottar uføretrygd , og samtidig holder svart arbeidskraft i arbeid som de ikke betaler hverken tarifflønn eller arbeidsgiveravgift for. Og jeg vet om alenemødre som absolutt ikke lever som alenemødre, men dermed har det rimelig flott og greit økonomisk, mens andre sliter med å få endene til å møtes og hvor systemet tvinger dem ut av arbeid, fordi de mottar mer på å være arbeidsledige....
og diskusjonen om svart arbeid er for teit. Det er stor forskjell på å ha en vaskehjelp i huset en gang hver 14.dag svart, enn å drive stort i f.eks. entreprenørbransjen svart..... Svart kan ofte oversettes til vennetjenester, og da er det plutselig mye mer romsrent.