Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 11:13   #11
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

OTH og TFK stiller litt i samme kategori for meg, bare at OTH er penere og har mindre bag enn TFK. Og TFK blir mye mindre sammenlagt. TFK kan testes ut hjemme hos meg, jeg har en veldig pent brukt en stående i garasjen. EW er jeg ikke spesielt fan av, mest fordi lillesøster satt som en potetsekk i den.

Har samme erfaring, har hatt endel vogner til mine to. Og OTH bagen er liten, spesiellt når vinterpose skal oppi. Lufthjul er lettere å trille på snø og ulendt terreng enn kanalhjul. TFK har håndbrems, godt i nedoverbakker. Har selv hatt Teutonia Mistral også, veldig lett og grei å trille med lufthjul. God romslig bag. Likte og brukte vendbar funksjonen mye. Lett å legge sammen, tror 12 kg, stødig på bussen. Tre hjul er mer å passe på, holdes godt på bussen. 4 hjul er ikke så enhåndsstyrt på kjøpesenter.

EW virker smart, men kvittet meg med den, da jenta på 7mnd lå veldig rart og åpent i den i den. Mulig den er fin til barn på 1 år eller eldre.

Sist redigert av Lavender : 03-01-11 kl 11:21.
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.