Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hårreisende av Drammen Elixia

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 13:33   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Hårreisende av Drammen Elixia

Tenkte å høre om noen andre har opplevd det samme ang Elixia..

Meldte meg inn i nov., jeg var nyinnflyttet og jeg skulle velge et nytt treningssenter. Ringte for å høre om prøvetime, og joda, prøvetimer var gratis, kunne få en 10-dagers prøveperiode. Når jeg kom dit viste det seg at man måtte melde seg inn for å få dette, men damen forsikret meg om at det bare var å si fra til henne om jeg ikke ønsket å fortsette.

Jeg ville ikke fortsette, og sendte henne sms om dette. Intet svar. Ringte samme dag, innenfor fristen, det var greit, hun skulle slette innmeldingen og jeg skulle få tilbakebetalt de 199 jeg hadde betalt.

Ser ikke noe til de 199. Sender de beskjed via kontaktsidene deres på nett om hvor de 199 kr blir av, ingen respons.

Lille julaften får jeg regning for 2 måneder. Ringer de julaften, resepsjonist sier at det sikkert bare har skjedd en feil, sier kontaktpersonen min skal ringe meg når hun kommer på jobb. Ingen ringer, jeg ringer henne og hun sier at hun har gjort det hun skal med kundeservice for å slette innmelding, men skal kontakte de igjen. Jeg ber om å få bekreftelse på epost når dette er gjort, hun sier hun skal kontakte kunderservise dagen etter, dette var i romjula.

Har ikke hørt noe fra henne og i dag var betalingsfrist for regninga. Ringer selv kundeservice-kontoret; får beskjed om at personen jeg har vært i kontakt med ikke har gjort jobben sin.

Blir satt over til Elixia Drammen, resepsjonisten sier hun skal ta opp dette med kontaktpersonen min, og hun ber meg om epost-adresse, så de skal gi beskjed.

Sier som sant er at hvis ikke denne personen ordner opp dette, må jeg få snakket med noen over henne i systemet, for nå har jeg gitt opp å tro på denne personens lovnader, og lurer på om dette er en bevisst politikk fra Elixia? De avkrefter jo selvfølgelig dette, men aldri om jeg skal skrive under på noe som helst til Elixia mer..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.