|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
rakkarpus
|
Hårreisende av Drammen ElixiaTenkte å høre om noen andre har opplevd det samme ang Elixia..
|
|
|
#4 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hårreisende av Drammen ElixiaNei, det vet jeg ikke. Jeg vet bare at jeg opplevde det samme for noen år tilbake og det føyer seg bare inn i rekken av utrolig mange ubehagelige opplevelser fra Elixia. Det skal sies at det kan være avdelingen jeg har vært uheldig med, men det foregår mye rart synes jeg.
|
|
|
#5 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hårreisende av Drammen Elixia
Har du noe tips til hvem jeg må kontakte for å slettet medlemsskapet, daglig leder?
|
|
|
#6 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hårreisende av Drammen ElixiaHøres ut som Elexia ja.
|
|
|
#7 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hårreisende av Drammen ElixiaOg resepsjonisten har ikke lov å gi meg telefonnr til daglig leder..
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hårreisende av Drammen ElixiaSend et rekommandert brev til daglig leder ved senteret og beskriv problemet. Legg ved kontonummeret ditt og krev pengene tilbakebetalt, som opprinnelig lovet. Deretter setter du deg ned og gir blafen i regningen og eventuelle purringer som måtte komme. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hårreisende av Drammen ElixiaVia Elixia Nordic, hva nå det enn er, har jeg fått mobilnr og epost til daglig leder ihvertfall, og lagt igjen beskjed om at hvis jeg ikke blir slettet I DAG, tipser jeg media om dette, skal skrive en epsot til henne også..
|
|
|
#10 |
|
rakkarpus
|
Takk for tips! Skal gjøre det.
|
|
|
#12 |
|
Superbasinella
|
Bare det synes jeg vitner om dårlig service. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hårreisende av Drammen ElixiaFikk du med deg hva daglig leder heter til fornavn?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#14 |
|
rakkarpus
|
Har direktenr hennes og fullt navn. Hun er selvfølgelig i et møte..
|
|
|
#15 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hårreisende av Drammen ElixiaOg der ble jeg oppringt av daglig leder, skulle få bekreftelse om at jeg var utmeldt på epost innen en time, pluss at hun skulle følge opp kundeservice i morgen.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hårreisende av Drammen ElixiaMin erfaring med Elixia er stikk motsatt, men jeg holder til i Dikeveien, Fredrikstad. Vi meldte oss inn, har fått utrolig god oppfølging, og da Hubbien ikke ville være medlem lenger ble han meldt ut uten problem. De spør meg fremdeles (etter 2 år) hvordan det går med Hubbien. Han får også være med meg innimellom som gjest.
|
|
|
#17 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hårreisende av Drammen ElixiaOg fortsettelse følger:
|
![]() |
|
|