Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ting man må ha til en baby

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-11, 15:12   #26
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Ting man må ha til en baby

Jeg sydde bilstolpose selv sist jeg.. Med dyne og det hele inni. Sydde den en god stund etter barnet var født (i desember) og brukte det lenge. Utrolig deilig. Nå venter jeg baby i april og er i gang med planleggingen av en bilstolpose. Utrolig snerten når man skal ut en tur, bare sette på en lue på babyen, ned i bilstolposen der man får strammet selene skikkelig og "ut på tur".. For meg er det en nødvendighet, absolutt. Husker hjemturen med mellomstesnupp som var vinterbaby. Aaalt for stor kjøredress (dog str 56) og det såg bare ikke bra ut. . Tror jeg dropper sånn kjøredress denne gangen!

Jeg ferdigstilte mitt nøstebarnteppe i går. Det var bare av baby merinoull, men er veldig deilig. Får vite kjønn på lørdag da jeg skal til byen på 3D UL (hvis ikke h*n er ekstremt sjenert da). Da har jeg litt lyst å rusle ned på nstebarn og kjøpe meg garn der og strikke et til i cherise eller blått. Selv om det ikke er et vakkert pledd, så er det utrolig deilig.. :-)

Bilde fra nøstebarn sine sider syns jeg viser hvor deilig det er best

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.