|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#122 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ting man må ha til en baby
Kan overhodet ikke sammenlignes. Brio sitt er større, mer solid og uendelig mye smartere i hylleløsningen. Også er det finere (synes jeg da).
|
|
|
#123 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, de er utrolig gode! Men jeg sliter med å finne de. Forrige gang jeg så de i en butikk tømte jeg hele hylla.
|
|
|
#124 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rimi har Euroshopper enganskluter. Geniale! |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ting man må ha til en babyTFK har ikke innebygget solskjerm, men myggnetting. Myggnettingen kan også byttes ut med UV filter. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Passiv
|
Sv: Ting man må ha til en babyJeg må ha myggnettingen, det er mange katter rundt her. (Jeg innbilder meg at myggnetting hjelper mot katter.) |
|
|
|
#127 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ting man må ha til en babyForøvrig så var det jeg var mest fornøyd med de to tingene je ghadde til lillebror og ikke til storebror.
|
|
|
#128 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Ting man må ha til en babyDet som er med nøstebarngarnet er vel at det er ubehandlet, så det har noen supre egenskaper som jeg ikke husker i farta her.
|
|
|
#129 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ting man må ha til en babyVi har også hengevuggen fra Purnatur. Den er så nydelig!
|
|
|
|
#130 |
|
Skal rømme
|
Nøstebarnteppet er veldig deilig. Garnet er tynt og lett og det blir et fluffy lett teppe som er lett å bruke til temperaturregulering. Blir ganske stort. Og er dessverre litt kjedelig å strikke altså. Bare rett, i det uendelige. Greit når man ser tv da.
|
|
|
#131 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Ting man må ha til en babyMan får kjøpt kattenetting som er mer robust enn myggnetting.
|
|
|
#132 |
|
Passiv
|
Så da kan man igrunnen like greit bare strikke de teppene man synes er fine i det garnet man liker? Jeg gidder bare ikke å sitte og strikke rett frem og tilbake et helt pledd altså. Jeg er litt for avansert for det, til tross for at jeg henger et stykke bak allium og amylin. |
|
|
|
#133 |
|
Øyboer
Sv: Ting man må ha til en babyTFK har myggnetting som henger fast i kalesjen og følger med. Derfor kan ikke katten dra den så lett ned heller. Og så rulles den lett opp etterpå. Lurer på om den ikke er sånn på bagen men da henges den på kalesjen istedenfor. Det var ihvertfall godt nok for oss til kattenetting. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Øyboer
Sv: Ting man må ha til en babyDet som er deilig med nøstebarnteppe er at det er som et helseteppe for man stirkker det så løst at det er hullete. |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#136 |
|
Bare sær
Sv: Ting man må ha til en babyNøstebarnteppet er ikke så dumt altså. Det var det første jeg strikket til yngste, i naturhvitt, før jeg visste at hun var jente, og det ble brukt til det var slitt i filler.
|
|
|
#137 |
|
Epikur
|
Sv: Ting man må ha til en babyMen jeg ville brukt nøstebarnull, altså. Jeg har strikket tepper til de yngste i nøstebarnull, både den vanlige merinoen, 3-tråds og i ull/angora. Jeg strikker på pinne 6-7, jeg legger opp 5 masker og tar ut en maske hver pinne innenfor den andre masken. Dette gjør jeg til det ene nøstet er oppbrukt og så tar jeg inn til det andre er oppbrukt. Mens jeg ser serier på TV.
|
|
|
#138 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#140 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er ikke like kjekt med hyller og sånn som Brio sitt, synes jeg, og sistnevnte virker mer solid. Og så er det litt finere, da...
|
|
![]() |
|
|