Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jobbavbrytelser i fritiden kan være skadelig?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-11, 17:47   #21
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jobbavbrytelser i fritiden kan være skadelig?

Jeg har aldri hatt det sånn, mens mannen har alltid hatt det sånn. Han har ikke irritert seg over det. Det er en livvstil som for Floksa, dog en helt annen bransje.

Jeg tror derimot det kan være ugustig for mange, men det kommer kanskje også an på hvordan man har det på jobb? For mannen har jobben vært hobby, og hobbyen jobb. Kanskje det er derfor han har følt det rimelig greit?

For noen som har det hektisk på jobb, og virkelig trenger å koble av utenom jobb så kan jeg skjønne at det er en enorm stressfaktor, både for den som har det slik og familien rundt.

For oss var det tidligere et lite problem faktisk, fordi mannen alltid slapp det han hadde i hendene når telefonen ringte feks. Samme om vi var i konfirmasjon eller satt og spiste middag. Dette er ikke slik lengre nå da han ikke er i den jobben mer. (Var selvstendig næringsdrivende)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:09.