Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor mye er du villig til å betale for en natt på hotell?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Hvor mye er du villig til å betale for et døgn på hotell?
Under 500 kr 4 3,13%
500-1000 kr 46 35,94%
1000-1500 kr 39 30,47%
1500-2000 kr 19 14,84%
2000-2500 kr 8 6,25%
2500-3000 kr 6 4,69%
Over 3000 kr 6 4,69%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-11, 22:46   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye er du villig til å betale for en natt på hotell?

Vi har aldri brukt mye penger på hotell når vi har vært ute og reist, men da vi var på storbytur med jobben til mannen i fjor, bodde vi i en vanvittig kul suite med spektakulær utsikt - og det ga mersmak!

Nå skal vi på tur i anledning bursdagsfeiring, og jeg tenker "selvfølgelig skal vi bo i den kule suiten!". Samtidig kjenner jeg motstand, altså - jeg er oppdratt til å ha et nøkternt forhodl til penger og man gjør ting så billig som mulig, liksom.

Men noen ganger ER det virkelig verdt å splashe out, synes jeg.

Hvor mye er du villig til å betale for et hotellrom når du er på f.eks storbyferie?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.