Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fine spenner til små snupper

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-11, 18:48   #19
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine spenner til små snupper

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Nei, du er absolutt ikke hysterisk. Jeg har tenkt tanken mange ganger, men nå har ikke snuppa her oppdaget at spennene kan draes ut og spises på. Så det har gått veldig fint.
Hadde hun vært en spennespiser hadde det nok blitt pannelugg fort som svint.
Jeg har ikke lyst til å klippe luggen hennes enda, fordi jeg er redd den kommer til å starte bakerst på hodet pga at håret ligger veldig framover enda.

Da går det nok litt bedre ja. Jenta mi putter alt hun finner i munnen og har funnet ut at spennene kan dras ut, så jeg bruker det ikke så ofte.
(Har ett lass likevel da, og kjøper stadig fler.)

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Spenner er forbruksvare ja. Jeg pleier å bestille en hel haug av gangen herfra: http://myworld.ebay.co.uk/otyats/ (bestiller noen av pakkene med feks 10 brett i). Har god erfaring, har samme kvalitet som H&M, bare billigere. Faktisk har jeg innimellom sett akkurat de samme spennene på HM, bare i annen innpakking. Sikkert laget på samme fabrikk.

Super link.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.