Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fine spenner til små snupper

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-11, 23:03   #21
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine spenner til små snupper

Har noen søte snupper på avdelingen i barnehagen som daglig mister hårspennene sine,
som regel river de de ut selv og så blir de borte.
Så, ja det er en forbruksvare jeg ikke ville lagt så mye penger i.
Kanskje greit å ha noen ekstra fine til bursdag og spesielle anledninger?
(de er jo fine, de billige også )

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 23:30   #22
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Det var bare å finne de billige og fine, men europris var et godt tips.
Har en del kjedebutikker her, men ikke Hennes, og jeg orker ikke kjøre inn til byen bare for noen spenner. Har liksom ikke funnet noe særlig, men nå har jeg visst ikke visst helt hvor jeg burde lete ser jeg.

Gammel 05-03-11, 01:19   #23
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Men til selskap synes jeg du burde kjøpe f.eks. disse.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 01:46   #24
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

http://epla.no/shops/haarfint/

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 02:28   #25
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.etsy.com/search/handmade?...irl+hair+clips

Værshego!

Gammel 05-03-11, 10:40   #26
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

En liten avsporing, men er jeg hysterisk som er livredd for at jenta skal sette spennene i halsen?
Endte opp med å klippe pannelugg fordi jeg er så redd for det og fordi hun drar de ut.
Har veldig lyst til å bruke spenner da.
Jeg har også funnet en del på H&M og Accezorize, men har som deg ikke god tilgang til disse butikkene.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 10:57   #27
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nille har også hårstæsj, ikke av det fineste, men til barnehagebruk holder det i massevis.

Gammel 05-03-11, 11:31   #28
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jada. Jeg lurte selvfølgelig på hvorfor noen trengte spenner til små pupper.

Hver gang jeg ser denne tråden så leser jeg "spenner til små pupper"

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 12:08   #29
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

En liten avsporing, men er jeg hysterisk som er livredd for at jenta skal sette spennene i halsen?
Endte opp med å klippe pannelugg fordi jeg er så redd for det og fordi hun drar de ut.
Jeg har også funnet en del på H&M og Accezorize, men har som deg ikke god tilgang til disse butikkene.

Dette tenker jeg også på, og har i likhet med deg klipt luggen sånn at hun ikke trenger spenne (men ikke kortere enn at hun kan bruke det til pent).

Jeg synes spennene til den lille prikken over i'n er de beste, men det blir jo fryktelig dyrt hvis de mister de daglig da.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 12:23   #30
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes HM sine sitter best av de jeg har prøvd.
Særlig de som er hjerteformet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 12:24   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lindex kan også ha noen som er ok.
Og Kappahl.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 12:29   #32
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Dyrt: http://www.prinsessefin.no/

Billig: http://www.ribbiesclippies.com/ disse er lett gjenkjennelig.

Gammel 05-03-11, 13:41   #33
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg er også stor fan av de hjerteformede, de er bittelitt dyrere en. De andre, men sitter utrolig godt i håret. Lillesøster har lugg, men vi bruker spenner for å holde håret på sidene unna ansiktet.

Gammel 05-03-11, 21:04   #34
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Nei, du er absolutt ikke hysterisk. Jeg har tenkt tanken mange ganger, men nå har ikke snuppa her oppdaget at spennene kan draes ut og spises på. Så det har gått veldig fint.
Hadde hun vært en spennespiser hadde det nok blitt pannelugg fort som svint.
Jeg har ikke lyst til å klippe luggen hennes enda, fordi jeg er redd den kommer til å starte bakerst på hodet pga at håret ligger veldig framover enda.

Gammel 05-03-11, 21:12   #35
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

http://www.etsy.com/search/handmade?...irl+hair+clips

Værshego!

Her var det jammen mye fint!

Gammel 05-03-11, 21:17   #36
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Gammel 05-03-11, 21:46   #37
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spenner er forbruksvare ja. Jeg pleier å bestille en hel haug av gangen herfra: http://myworld.ebay.co.uk/otyats/ (bestiller noen av pakkene med feks 10 brett i). Har god erfaring, har samme kvalitet som H&M, bare billigere. Faktisk har jeg innimellom sett akkurat de samme spennene på HM, bare i annen innpakking. Sikkert laget på samme fabrikk.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:02   #38
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Du kan lage selv.

Kjøp enkle spenner i alskens farger og lim på scrappepynt. Jeg lager øredobber sånn.

Gammel 05-03-11, 22:47   #39
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HM har massevis.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 17:26   #40
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

De hjerteformede får ikke jeg til å "klikke igjen" uten å ta en finger bak spenna samtidig som jeg trykker. Og da er jo hele vitsen borte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.