Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Storbyferie: Hvor mye planlegger dere?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-11, 20:50   #1
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Storbyferie: Hvor mye planlegger dere?

Jeg og venninnen min planlegger Londontur, eller det vil si, jeg planlegger fordi hun mener det ikke er noe stress med det. Hun har vært på storbyferie en gang tidligere og sier at de da leste litt i guideboka på flyet på vei ned og tok ellers ting litt sånn som de kom.

Vel, jeg er nesten helt motsatt. Ingen av oss har vært i London tidligere og jeg vil gjerne få med meg så mye som mulig på den tida vi er der. Jeg synes det er gøy å undersøke og lese om byen og hva man kan oppleve der. Jeg koser meg mens jeg setter sammen en plan over dagene vi skal være der. Det er ikke snakk om en veldig stram plan altså, men en utarbeidet med tanke på reisetider, lokalitet og hva jeg har lyst at vi skal oppleve på turen. Vi skal også ha med min femårige datter og jeg synes derfor at det er gøy å legge turen til rette for henne også.

Som dere ser er ikke jeg og venninnen min helt feriekompatibel og i og med at jeg opplever å bli gjort litt narr av pga. planen min så lurer jeg på om jeg er alene her i verden om å ønske å planlegge nøye når man skal ut på en såpass kort tur (fire dager)?

Så hva gjør dere andre? Storbyferie etter innfallsmetoden eller nøye utarbeidete planer?

Emneord
ferieplanlegging

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.