Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva synes dere var finest hos pompdelux i den nye kolleksjonen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-11, 16:31   #17
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere var finest hos pompdelux i den nye kolleksjonen?

Katta: Jeg har aldri finregnet på hva vi kjøper i klær, men her ser jeg handlelister på over 3000 kroner, og nei, så mye handler vi ikke for for hvert barn i året, det tør jeg påstå. Men da regner jeg altså utenom yttertøy og skiklær. Lillemor bruker ulltøy kun når hun er på tur, og kjøper stort sett klær på HM. Til Knerten kjøper vi ulltøy, og ellers arver han en del. Og så får de klær i gaver fra familie og slikt. Men de går helt ok kledd, altså. Klær de liker og ingen av dem skiller seg ut i klesveien, så vidt jeg har merket.

Og for øvrig er jeg helt med på at en balansegang er bra. Barna pynter seg til spesielle anledninger, bevares. Men mitt inntrykk når det gjelder klær er at det ofte blir brukt for å se fin ut. Derfor prøver vi å dempe fokus på klær, de (og igjen spesielt Lillemor) får nok av påvirkning i den retning.

(Og helt ærlig, så var jentekolleksjonen en god del mer dillete barneklær jeg er vant til å se, ja. Kanskje ikke enkeltplaggene, men kombinasjonene. Ikke guttekolleksjonen. Men egentlig bega jeg meg ikke inn i tråden for å kritisere PompDeLux, altså, det var bare ment som en kommentar til prisen. )

Sist redigert av Fadese : 11-03-11 kl 16:38.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.