Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dameklær til besvær

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-07, 17:54   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Dameklær til besvær

Jeg blir så frustrert om dagen

I går gikk jeg innom noen butikker. Jeg kjenner at det varme været endrer mine behov i klesveien og har behov for noen litt lettere overdeler. Så jeg trålet igjennom flere butikker... Stort sett var problemet at det bare er store utrigninger for å vise fram puppestellet.... De få som ikke var slik utringet passet ikke meg i passform. Min datter på snart 15 år var "konsulent" til mammaen sin

Jeg skjønner ikke at det ikke går an å produsere klær som også er uten utrigninger. Det er ikke alle som har så mye å vise fram av pupper og så er det slike som meg som mangler en pupp å vise fram. Istedet har jeg en brystprotese som stikker over de fleste utrigninger. Ikke mye lekkert!

I tillegg har jeg gått opp noen kilo og må bruke str. 44-46. Da minsker utvalget betraktelig.

Er det bare jeg som ikke passer inn i motebildet nå?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.