|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dameklær til besværHm, jeg synes det er mange tunikaer i forskjellige fasonger og skjortebluser uten utringning, t-skjorter og topper i kjedebutikkene...Et tips er å ha en tynn ettersittende stroppetopp under, slik at en evnt utringning ikke blir så dyp.
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Dameklær til besvær
Brystprotesen min går ganske langt opp så jeg har kun funnet en slik stroppetopp som går. Jeg har prøvd maaange...... Jeg prøvde noen tunikaer på Lindex med stroppetopp, men det ble stygt. Jeg har "armstrømpe" som går helt opp til skulderen og det ble stygt med den gjennomsiktige tunikaen og i tillegg var stroppetoppen som hørte til for rett slik at min brystprotese kom langt over. Jeg prøvde noen andre stroppetopper, men protesen kom over... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uff, det høres ikke lett ut. Jeg bruker høyhalsede tynne gensere under tunikaer og omslagstopper, men det blir kanskje for varmt for deg.
![]() |
#4 |
Pauset
|
Jeg har kommet i overgangsalderen pga medisiner jeg må gå på |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|