Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-11, 20:26   #23
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?

1) Små pupper. Vanskelig med kjoler som krever bh som bare går undt overkroppen og ikke har noe som holder over skuldrene. Må ha klær med et snitt som gir en illusjon av frontparti.

2) Smalere i magen enn rompe/lår tilsier. Må ha belter på en del klær for at det skal sitte fint. Belter er ekkelt og ikke fint på alt.

3) Vanlige dongeri i typisk jeansbutikker er en vanskelig sak. Men har funnet to Fornarina-bukser på nettet som sitter bra. Men generelt er dongeri ikke min greie.

Men jeg finner klær ellers da. Liker spesielt kjoler, som jeg har lært meg mer å bruke. Jeg kler det også best. Jeg har en typisk rund damerumpe, som ikke er direkte spretten tror jeg, men bare veldig rund. Men enkelte synes nå det er fint også, så da kan jeg leve med den.

Sist redigert av Dronningen : 01-06-11 kl 20:32.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.